Alla inlägg under december 2007

Av Emma - 31 december 2007 17:18

Har börjat dricka nu, gissa vad? ;) Baileys såklart! haha Råkade blanda skitstarkt men eftersom det är baileys så känner man knappt någon alkoholsmak.
Anno ska med ikväll också, det ska bli skit skoj! Ser verkligen fram emot det här, goddamn!
Gaaaalet! ;)
skriver senare som sagt. Pz

Av Emma - 31 december 2007 14:03

Mamma och pappa har feta planer på att göra om i vardagsrummet. Göra en hel vägg med svartbokhylla, 50tums plasma och massa annat festligt. Idag flyttade vi runt soffan och ställde den som den skulle stå, blev ingen hit. ;s Så det lär inte bli något, inte än på ett tag iallafall skulle jag tro.

Idag har inget hänt, vaknade sent, klev upp ännu senare och sen har jag bara glidit runt här hemma.

Ikväll bär det av till Hudik med Anneli, ska dansas som tusan. Skönt att slippa gå ut i Sundsvall faktiskt. :)

Gott nytt år!!!!!! :D
(skriver nog mer inatt när jag kommer hem, frid)

Av Emma - 30 december 2007 13:41

Äntligen börjar jag få lite koll på ipoden, har kämpat med den i flera dagar nu. Tack vare whoa's forum så kan jag nu lägga in filmer i den. Har börjat med att lägga in Magnus Betnér Uncut nu. :) Tar en jävla tid men det blir nice när det är klart.


Vaknade med världens magont imorse, låg kvar i sängen till 12. I vanliga fall brukar jag inte ligga längre än till 9 eller nått.. Det blir en skön softar dag idag också. :)

Får se vad som händer och sker imorgon, är inte så pepp på att dra ut faktiskt. Är mer sugen på att bara sitta hemma med mamma och pappa, hur dumt det än låter. Jag trodde jag skulle få vuxenpoäng på det, men Petrus sa att det var barnpoäng. :D Haha för om jag skulle ha vuxenpoäng så måste jag ha egen lägenhet. haah

Ska fortsätta överföra filmer nu. :) pz

Av Emma - 29 december 2007 13:09

Nu har syrran åkt hem till Luleå igen, så nu är huset om möjligt ännu mer tomt. Jag vill också åka till Luleå, lär överväga att åka dit snart. Hade skit kul sist jag var dit. Yrade och kollade på full frys med Perra och massa fler festliga människor. :) Syrran var onykter på annat håll då, mötte upp henne i Porsön och fick nyckeln till lägenheten sedan gick hon iväg och festade mer. Stan' i Luleå är dessutom bättre än Sundsvall, trot eller ej.

Ikväll ska det handlas mat, mer kommer inte hända och det är skönt. :)
Jag längtar till måndag.

Ska hitta på något nu, pz. :)

Fille:
"en ny dag är som en ny chans att börja om
går upp i ringen igen, dags för första rond
vill styra mitt liv rätt. tuggat i 26 bast
har inget levnadssätt, bror tro mig

kvar medans åren går, å ta folk mee sig-
som om man mår som man mår, vissa lämnar en för gott
så jag fäller en tår, andra främlingar idag vi va vänner igår

gårdagen är förbi, morgondagen är för långt bort
idag är den dag som jag måste bli tuff å så jag
tar mig upp-upp, kan inte ligga ner
motgångar i mitt liv får mig att vilja mer

jag fokuserar, å gör de som krävs, och mer 
står på mig i en tid då de kärvt för mig
mina bröder mina systrar dom finns där för mig...
när regnet faller ner
"

Av Emma - 28 december 2007 23:25

Av Emma - 28 december 2007 22:28

Idag har jag varit till Birsta City med min syster och shoppat. :)
Jag har insett att det är bäst att vara där när dom öppnar för då slipper man trängas med massa folk. Så vi åkte hemifrån ca 09.30, syrran segade med frukosten så jag gick ut och backade ut bilen ifrån garaget. Sen när hon kommit ut och smällt igen bildörren hårt 3ggr så springer pappa ut på bron. Haha ilskan i hans ögon, goddamn! Han trodde hon skulle smälla sönder bildörren..
Jag köpte mig iallafall en Calvin Klein parfym, en Dior maskara, stay-ups och ögonbrynsfärg. Mer lyckades jag inte komma över..
Syrran däremot shoppade lös som fan, hon kom hem med flera kassar kläder och sånt. Syrran provade massa kläder i en butik, jag sprang och bytte storlekar samt letade på fina toppar som jag ville hon skulle prova. Tanten som jobbade där kom fram och frågade "är du sällskap eller?", hon lär ha trott att jag var en rånare. Fick skärande blickar av henne flera gånger, speciellt när jag tog upp mobilen och började ringa. Haha :D och när jag stoppade ner bilnycklarna i min påse. skitkärring!
Påväg hem stannade vi i Bydalen också sprang syrran in på boa och skulle handla vin till sig själv. Bad henne köpa lite alkohol till mig också, snäll som hon är.. Dock kom hon bara ut med dricka till mig för det hon ville ha fanns inte. :D hehe
Stannade på ica och handlade med mat hem också..

Jag har en looptroop remix som är 1,13h lång, så jädra underbar. :) Man slipper besväret med att leta bra låtar, dom kommer av sig själv liksom.
Apropå musik, jag behöver hjälp med min ipod. Hur fa-an får man in filmer i den? förstår inte alls.. någon som vet? 

Nu är allt inför nyår fixat, hoppas det händer något storslaget.
Nu blir det filmtittning, pz. ;)

Av Emma - 26 december 2007 23:19

Jag har redan en fet noja inför studenten. Vad fa-an ska jag ha på mig?
Sneakers faller fan aldrig bra in, goddamn!
Jag har hittat på en sida där man kan komma i kontakt med en karl som gör klackskor riktigt feta. Funderar faktiskt på att be honom fixa något, frågan är bara om det är värt pengarna? 225 dollar skulle kalaset gå på, men då är inte själva klackskorna inräknade. ;s Jag har användt klackskor 2ggr i hela mitt liv, ska jag göra det till tre? ;) Lär nog bli fler om jag betalar så mycket för dom, vem vet?

Men vad jag ska ha på fötterna är inte mitt största problem, jag är mer nojig över vad jag ska ha på resten av kroppen. Jag är ingen flitig användare av klänningar heller, men har nog användt det ett antal gånger när jag var liten. På senare dagar har det blivit cirka 2-3 ggr. Kan inte gärna ha kavaj heller, det skulle kännas fördjävligt! Så jag måste alltså försöka få tag på en klänning, men vart får man tag på sånt? Tror jag vill ha något 40-tals aktigt, typ Ingrid Bergman. Men vart?

Studentbalen då, shiiit? ;s skiter förmodligen i den som det ser ut nu.

Av Emma - 25 december 2007 22:06

Ibland är livet så jädra härligt, just nu är det så. Inga krav, ingen tid att passa, ingenting! Har glidit runt här hemma hela dagen och mått bra. Önskar mig fler dagar som den här, älskar det.
Jag längtar till en framtid! :)
"- Det är här jag vill dö när jag blir avlöst".
Har inget mer att skriva..
frid

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards