Alla inlägg under mars 2008

Av Emma - 31 mars 2008 09:24

Skuuuuuulan idag!
Jobba ikväll!

oi oi

Av Emma - 30 mars 2008 14:42

Nu har jag lämnat in min dator på sevice. Den började knasa imorse så jag letade på kvittot och åkte direkt. :p Utan egen dator i 2-4 veckor kommer nog bara bli skönt.
Köpte mig en jacka när jag var i Birsta, en svart peak från stadium. Hade tänkt lägga 1000 kr på en ny jacka, men den var så fin så det blev lite mer. :p
Var på ica och köpte massa laktosfria produkter nyss också. För nu ska det börjas ätas sånt här hemma. Måste en, måste alla. :p
pz

oi oi

Av Emma - 29 mars 2008 19:01

Av en bild, av ett ord
Jag kan få’re när jag minst skulle tro
Går tillbaka då jag minns vad som gjorts
Kan inte fly’re för’e finns i-nu-ti mig
Ett skratt, en plats, en dyster ton kan
Påminnna mig om en viss persons namn
Och om en viss persons sätt
Shit va jag saknar vissa personer fett
Fast det é en del av att leva
Att saker ändras å’re é skevt å acceptera
För allt vi gjorde å sa
Å alla löften vi gav varann é tomma idag
Gammal vänskap jag tänker på´ren då å då
Ler åt minnen av sånt vi hitta på då

Av Emma - 29 mars 2008 18:12

HAHA :) man lär bjuda på sig själv. Jag sjönger nästan rätt överallt, den du! Hade ingen text, ingen musik, nothing.. var bara jävligt deppig precis efter en begravning.


Yes I want back the picture that hangs on your wall
For where once the sun rose now night falls
Some may say oh what a blue sky in sight
Well now out of the distance I see lightning strike
I will never hide them, hide them all
I could never fear them, fear them all
Over there shall come a new light shinning in this here dark
life
For the Most High dwells with man tonight

See the fountain of Eden flow
Was born out of the heart of man
Who could not see them as they pray on them
Just as war fell upon our land, I do not understand
For who Jah choose is why I, I, I and I & I
Shall bring forth these axes freeing us out of bondage
And we could finally rest our weary souls
In which we fight the holy wars
Jah, Jah, knows it's true, in everything that we do
Oh, Jah knows it's true, La da da da

Av Emma - 29 mars 2008 17:55

Pappa: har du gjort upp eld?
Jag: Jajamen!
Pappa: Meh, nu ljuger du ju! det låter ju inget..
Jag: Neeehe, kolla då!

och visst fan hade jag gjort eld.

Av Emma - 27 mars 2008 16:56

Så fort som möjligt åker vi..
Kommer hem igen på söndag eller nått, vet inte.
Goda dagar är förbi

pz

Av Emma - 27 mars 2008 12:21

Han lär vara en av dom roligaste i världen alltså. :) shit

Av Emma - 27 mars 2008 09:40

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH :D
"jag tänker, eeh får gå hem vila!"

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards