Alla inlägg under januari 2008

Av Emma - 31 januari 2008 18:55

Imorse skjutsade pappa mig till tandläkaren, hade tid 08.10 Hur dum känner man sig inte där nu för tiden? Var bättre förr.. Nu är man tvungen att ha blå plastpåsar på fötterna som någon jädra rymdgubbe.Var en tant som inte tog på sig några påsar, alla kollade snett på henne. :D haha Tur jag tog på mig ett par då.. Jag hade inga hål, bara lite tandsten.  Dock klagades det på min piercing för att emaljen på en tand har blivit skrovlig. Skiit snack! ;)


Åkte till skolan sedan och shit vad kallt det är ute. Höll på att förfrysa fötterna medan jag stog ute och väntade i Kvissle. ;p Hade näthandel i 30 min, vilket egentligen var helt onödigt. Sedan var jag på naturkunskapen som jag tycker är skit intressant. Efter det tog jag bussen hem.
Ligger och snorar i sängen nu, kollar på Jerry Springer.
Skulle egentligen ha jobbat ikväll men Lina, Viktor eller Martina tog hand om det istället. :)

Imorgon är det bara en lektion, naturkunskap. YES! ;) Får se om jag tar en sväng på Birsta också, gillar att hänga där och det kan inte ha undgått någon.
Jobbar 17-20 imorgon också förmodligen, om jag inte blir värre.
pz

Av Emma - 31 januari 2008 17:45

Det Professor P kör om alkohol är skönast! :)

Av Emma - 30 januari 2008 19:50

Lorentz och M.Sakarias

Av Emma - 30 januari 2008 17:38

Skönast just nu är Lorentz, utan tvekan alltså. :) Han kommer gå långt om jag får som jag vill.
Mina grejer ifrån junkyard har kommit till ica nu, ska åka dit snart och hämta ut dom. Ska beställa en tröja som jag hittade på idag på halens också, den var riktigt nice faktiskt. :)
Har varit hemma halva dagen idag pga feber och förkylning. Somnade nästan direkt när jag kom hem. Vaknat flera gånger av att det har ringt och av sms.. Var skit trevlig med en försäljare som ringde och sökte pappa, blev nästan chockad över mig själv. För hur trevlig brukar man vara mot folk som väcker en, och när det dessutom är en försäljare brukar det vara värra. :p


Imorgon ska jag till tandläkaren. ;/
pz

Av Emma - 30 januari 2008 09:17

Sitter och har näthandel nu, men jag orkar inte med hemsidan längre. Orkar inte jobba med den längre, så nu låter jag den vara som den är. 
Imorse funderade jag på att stanna hemma för att jag mår dåligt, men jag åkte ändå. Sitter och längtar hem med ont i halsen och lite feber, skit grejer. Tror jag åker hem efter nästa lektion, känns så.
Skriver mer senare, pz.

Av Emma - 29 januari 2008 19:43

Riktigt skön i mina öron.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards