Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 31 januari 2009 15:26

Ikväll blir det pizza från Bredsand med familjen. :) Bästa pizzan finns i Bredsand, inget snack om saken! Mia och Kattis ville att jag skulle komma och äta tacos med dom och barnen på Toppstigen, men jag blev tvungen att dissa. 
 Ska köra ikväll och det känns inte alls kul, men man måste ju ställa upp ibland. Dom ska förfesta hos Tessan och sedan dra till Avve där ett band spelar ikväll. Riktigt surt att vara nykter, fast det är nog lika bra också. Med tanke på att jag kommer dricka alkohol varje dag i två veckor från&med torsdag. :) För på torsdag åker jag till Jamaica! HAH
 Sitter i min bikini-överdel nu, blev tvungen att prova den. Det enda som saknas nu är sol och värme. ;p


Ska bege mig mot Bredsand snart.
Ring för skjuts ikväll!
 pz

Av Emma - 31 januari 2009 14:18

Hur bra som helst, kan inte hålla axlarna stilla.

Av Emma - 31 januari 2009 12:28

Blir riktigt party-pepp av den här låten. Vill till Olles ikväll och dansa galet men det är min tur att köra ikväll. Får se om jag följer med in nykter på Avve och dansar av mig lite. ;)

Av Emma - 31 januari 2009 00:31

Ikväll var det disco på Löta, ett jädra drag. :P Var dit och träffade Mecket en sväng och hämtade upp Pättis.
Jag och Pättis åkte och maxade, det var vi värda. Sedan åkte vi till Ovansjö och planterade blommor. Och jag lär bara säga en sak, att plantera blommor med långa naglar är ett jävla skit! Ser ut som en liten bonde under naglarna nu, mycket flashigt. Pillar desperat men det förflyttar sig bara längre in under nageln.
Vi kollade på lite TV, städade och drack kaffe också. Mycket bra kväll med mixad nytta och onytta!


Tror jag ska ta en titt på dokumentären om Leslie ikväll igen, det skulle inte sitta ett dugg fel.

pz

Av Emma - 30 januari 2009 16:17

Face2face ringde upp mig idag igen, dom vill ge mig ett jobb. :) Ett jobb då jag kommer resa runt i Norge och göra reklam för SOS barnbyar. På måndag får jag ett till samtal då dom ska berätta hur allting kommer gå till.
Så det verkar som att jag knappt hinner komma hem från Jamaica och tvätta, innan jag ska iväg igen.

Vet väldigt lite om allting än, på måndag kommer det bli mer säkert.
Jag är så jävla glad iallafall! :) För jag bara älskar att resa, även om det bara är i grannlandet.

Av Emma - 30 januari 2009 15:30

Jag bara älskar den här låten.

Lyssna på texten, så bra!

Av Emma - 30 januari 2009 13:34

Det var back in the days!

Av Emma - 30 januari 2009 01:08

Nu har jag sett dokumentären om Leslie igen och jag kan inte låta bli att skriva om den. Det är den absolut bästa dokumentär jag sett.
Under 5 år får man följa en ung rappare ifrån Malmö. Från då han är 14, tills han blir 19 år.
Jag kommer titta på den igen, flera gånger. För inte nog med att själva dokumentären, handlingen, budskapet är bra, han är ju fruktansvärt snygg också.


Liza berättade att Dennis och Anna kommer till Sundsvall på söndag. Det är verkligen på tiden! :) Hoppas jag hinner träffa dom innan jag åker.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards