Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Emma - 1 januari 2009 21:03

- jag sov i din säng i natt.
- va, gjorde du?
- jajamen.

senare..
- hur sover du?

- vadå, hur jag sover?

- ja, sover du naken?

Av Emma - 1 januari 2009 13:00

Bästa nyåret någonsin! :)


Innehåll:
- Svin god mat

- Bailan
- Singstar
- NHL 07
- Innebandy
- Fyrverkerier
- Öl och annat drickbart med sting i
- Fyrhjuling utan hjälm och med alkohol i kroppen (nå jävulskt kul)
- Ännu mer fyrverkerier hos några dårar som handlat för flera tusen

- Skoter med alkohol i kroppen
- Discodans
- Styrdans med Larre som är gud på att dansa

- Puss och kram hela dan'

- Brända popcorn
- Det lilla röda vinet
- Rökverk
- DJ'ing så alla tappade hakan av mina perfekta låtval


Och vid halv 5 slocknade jag i Meckans säng med gossarna. :) Drömde en äcklig dröm om en poliskontroll. Jag visste att jag skulle åka dit och precis innan dom ska göra prov på mig så börjar det regna. Då packade dom ihop och åkte, så jag slapp åka dit.

Så underbar kväll! :)

din då?


Ikväll blir det god mat hemma med mamma och pappa, tre rätters. :) Sedan ska jag ut och gå med KäättisPäättis.

pz

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards