Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Emma - 6 januari 2009 21:10

Jag behöver massage, NU!
Borde finnas ett akutnummer för sånt. Utbildade som åker runt och masserar folk, masserar mig.
Det kommer sluta med att jag ringer och beställer tid imorgon, fast jag egentligen inte har råd.
- Men, vad gör man?

Av Emma - 6 januari 2009 18:12

En av låtarna jag kommer lyssna på uppe i luften mellan Tyskland och Jamaica.

Av Emma - 6 januari 2009 17:05

Idag;
-Vaknade sent, om man inte räknar med min gristidiga frukost.

-Åkte till Brunos och solade.
-Till ICA och handlade mat.

-Lagade maten, kycklinggryta och ris.
och nu väntar jag på att maten ska landa så jag kan gå ut och gå.
Mer har jag inte hunnit med idag, eller hunnit har jag kanske om jag hade viljat. :)

Av Emma - 6 januari 2009 10:12

05.45 var det god morgon för mig och då hade jag ändå legat och försökt sova i en timme. Var så hungrig så jag inte kunde sova. Kände mig ynklig, nästan döende.
Så kvart i sex gick jag ner och åt frukost, som mer liknade en middag. Hittade kallpäror, biffar och sås i kylskåpet. Så på med en kastrull på spisen, också värmde jag allt i en enda röra. Damnit vad gott det blev!

Jag plockade ur diskmaskinen, kokade kaffe, gjorde upp en eld och donade lite extra högt för att någon annan också skulle vakna.

 Men inget hände, alla bara fortsatte sova.
Syrran kom ner efter ett tag och sa "vet du var jag kan hitta en hink?", spysjuka, stay away!

 Sedan kollade jag på TV i någon timme på hög volym, ingen vaknade ändå. Så då gav jag upp.

Gick och la mig igen, somnade och sov.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards