Alla inlägg under november 2008

Av Emma - 30 november 2008 18:22

Me waan fi leave you long time
Nuff man a search for your sign
She say she love me till the end of time
But that a not really have pon me mind


Me waan fi leave you long time
Yuh know enuff a man search fi your sign
She say she love me till the end of time
But that a not really have pon me mind

Av Emma - 30 november 2008 12:58

Jag älskar skor, till min mammas stora förtret. Hon har infört en regel som säger att om jag köper ett nytt par skor, måste jag slänga ett par gamla. Efter det påhittet till regel har jag börjat smuggla in skor i huset. Jag öppnar ytterdören försiktigt, sticker in huvudet, kollar läget, lyssnar och sedan smyger jag som en indian med kartongen eller påsen bakom ryggen in till mitt rum.


Det här är mina Eckö red, beställda från Tyskland. Fick gå till banken och fixa en check att posta och därefter dröjde det en månad innan skorna kom.

Av Emma - 29 november 2008 20:10

Hans gångstil var på något sätt uppseendeväckande, kanske berodde det på dom slitna skorna eller dom stora prasselbyxorna.
Prasselbyxorna, som ibland inte lyckades dölja dom taniga och vassa knäskålarna.

Skorna, som var av tyg, med andra ord helt fel ute på kalla och blöta gator.


Han tittade på mig, ena ögat tittade på något annat. Ögat som han skadat i en olycka, ögat han nästan är blind på numera. Olyckan som gav honom pengar han aldrig fick se röken av.
 Jag fick höra om hans boende, jag ville inte tro att det är sant. Vi åkte förbi och stannade till utanför, det var sant. Ett ställe min fantasi inte ens vill ta emot, där äter han, där sover han, där bor han.


Han tittade på mig under lugg när han berättade om sin mobiltelefon.
- splitter ny, sa han.
För att efter ett litet tag rätta sig själv med att säga,
- en jävla tegelsten.

Av Emma - 29 november 2008 14:15

Jag står här hemma i mitt flickrum och övar cwalk just nu. Försöker få in stegen i huvudet så jag ska slippa tänka. Det ser så otroligt läckert ut när det sitter, man liksom svävar fram i takt till musiken.
Jag har mycket kvar att lära men vänta bara. ;)

Av Emma - 29 november 2008 10:56

Finns det någon skönare människa än Tobbe som var med I en annan del av Köping? Isåfall vill jag veta vem/vilka det är.

 Titta på Tobbe när han först ser jätte glad ut och hur sedan glädjen rinner av hans ansikte. (efter 3,13 min i klippet)

 Han är så påriktigt och ärlig, ärlig förutom då han pratar om sina smärtor och vem som ska städa. :)
Honom skulle jag vilja träffa, eller vågar man verkligen det?



Av Emma - 28 november 2008 17:21

Min mobil är fortfarande upp-i-helvete, så jag är tvingad att dras med min gamla. Jag vill ha en ny telefon nu, en som fungerar så jag slipper stå i kö på Telia 30min för att sedan prata med en lallare som bara svamlar.

- Det är bara att ladda ner lite uppdateringar från hemsidan, sedan ska det lösa sig.

Det är inte så lätt när telefonen vägrar ta emot saker, din överjävliga lallare.


Efter jag varit på Telia åkte jag till Skopunkten där Kattis, Meckan och Patrik var. Meckan fick tre par nya skor. Ett par skor såg riktigt löjliga ut, Kattis och jag tittade på varandra och flinade, innan hon frågade om hans åsikt. Han tyckte dom var coola, så det slutade med att dom fick följa med i en påse ut därifrån. :)
Efter det var vi och käkade på max. Meckan hade 7 sugrör till sin dricka.

Av Emma - 28 november 2008 12:27

Nu ska jag till stan och prata med telia-lallare. :)

Hejdå

Av Emma - 28 november 2008 11:27

Min mobil har flippat ur igen, för fjärde gången. Jag kommer inte in i min sms-inkorg och jag kan inte skicka sms.
Igår gick jag till en teliabutik och bad lallaren bakom disken att hjälpa mig. Han pillade, kliade sig i pannan, pillade ännu mer och kisade med ögonen.
"- du har ett jätte gammalt sim-kort", sa han.
Det hade han rätt i, mitt sim-kort är ifrån slutet på 1900-talet. Jag köpte det på den tiden då 8210'or var nya och fräscha.
- Gör det något, att sim-kortet är gammalt?
-Ja, det är förgammalt för att ta emot 3G, men nu har jag ändrat inställningarna så nu ska sms-funktionen vara åtgärdad. Men du borde köpa ett nytt sim-kort.

- Jaha, jag gör det någon annan gång! hejdå, sa jag och gick därifrån i tron om att mobilen skulle fungera.

 När jag sedan tänkte på att titta om det verkligen funkade såg det ut såhär:



Telia-lallare, ett återkommande problem.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards