Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 21 januari 2009 20:51

Efter en kaffe här och en promenad, hämtade vi Ocke och Melle på skolan. Sedan åkte vi till B i Nolby och åt limpmackor. Hamnade på sängen med en bunt skvallertidningar, sedan var dagen gjord. Låg där och läste hur länge som helst. Sedan hade jag lovat att leka med Ocke och Melle ute i snön, dum som jag är. Har man lovat så måste man göra det.
 Så vi gick ut och krälade runt i snön med småbilar och skotrar, måttligt roande för en annan. Sedan tog jag tid på dom när dom körde en bana med skotern, då slapp jag vara i snön. Mycket smart drag av mig!
- Emma, Oskar tycker att du är fin.
Goskitar är dom, påriktigt! :)
Sedan kom Pelle då blev det middag hos B. Sedan åkte vi till Ovansjö och drack massa kaffe och efter det fick jag skjuts hem.

Nu ska jag titta på Made in Sweden, mycket bra!

Av Emma - 21 januari 2009 11:08

1990nånting det var back in the days.


Nu ska jag sätta på kaffe för snart kommer K förbi och hämtar mig.

pz ;)

Av Emma - 20 januari 2009 23:59

Idag lagade jag middag till familjen. Det blev så det skulle räckt till minst fem pers till. Behöver träna på det där med mängder tror jag, blir för mycket kastat annars. :P Det blev gott iallafall, huvudsaken!
I övrigt har jag bara sovit, svettats och kollat på TV idag. Sånt man gör när man är sjuk och vill bli frisk igen.


Imorgon ska jag till Nolby och hänga med K. Vi ska tvätta, fortsätta vårat deep-deep-talk, gå runt Västbo och hälsa på B. Sedan ska vi till Ovansjö och chillnani.
Skönt att slippa vara hemma, riktigt skönt!

Av Emma - 20 januari 2009 22:19

Texten är kanske hur rolig som helst.

Av Emma - 20 januari 2009 17:55

Och någonstans där, så blev jag den jag är nu..

Av Emma - 20 januari 2009 11:19

Fryser och har ont i halsen som en skit. Det är klart jag ska gå och bli sjuk nu, självklart! Fast jag tänker inte vara sjuk imorgon, för då är jag upptagen med annat.
Nu tänker jag lägga till mig framför TVn och bli kvar där i flera timmar. Satsar på att vila bort sjuket. :)

pz

Av Emma - 19 januari 2009 23:22

16 dagar; Leaving on a jetplane!
Håret reser sig på mina armar när jag tänker på det. Ska bli så jävla roligt!

Av Emma - 19 januari 2009 21:25

Jag mötte en gammal lärare när jag var ute och gick ikväll. Hon heter Bylin, fast i min familj kallar vi henne Bolinskan. Hon har alltid haft en förmåga att vara nyfiken på saker som inte alls rör henne.
Hon: Hej!
Jag: Hej hej!
Hon: Var har du hunden numera då?
Jag: Han är död.
Hon: Oj, vad konstigt!
Jag: Ja, det är lite tomt.
Hon: Hur länge har han varit död då?

Ingen är nog gladare än hennes tax, hennes fula lille tax.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards