Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 8 januari 2009 22:22

Nyss kommit hem från en kombinerad middag, promenad och hockeykväll hos Lundin Westin.

Vi åt micro-pannkakor och den sämsta kommentaren gick inte att undvika, "shit, det här var riktigt gott, kan jag få receptet?". Så otroligt dåligt men ändå något som måste sägas sådana gånger.

 Efter maten bar det iväg på en timmes promenad med tillhörande skitsnack. Ämnen som piller i drinkar och arbetsskador diskuterades.

 Sedan hem igen, hopp i soffan, mjölk på mattan och hockey. En pointers till Timrå.


På lördag ska jag dit igen. Då blir det matiné med Lorenzos oil och chirre, samt en långpromenad.

Av Emma - 8 januari 2009 14:59

Jag var nyss till spelbutiken och köpte alvedon till pappa. Jag kände mig som en brottsling, ett pack. Blicken jag fick utav mannen som tog betalt, herregud! Om jag hade stått med en kniv i handen hade den inte varit annorlunda. Han utmanade mig med blicken.

- Ska du eller jag slå först?

Jag betalade och gick, utan konstigheter, utan missöden.

Såklart!

Av Emma - 8 januari 2009 11:24

Jag har blivit bjuden till Lundin/Westin på middag idag.

- du får komma och äta här innan om du vill. vi ska äta lyxmiddag idag, pannkakor värmda i micron. kommer du?

Jag bara älskar dom och tänker aldrig någonsin ens försöka göra något annat.


Coldplay - Fix you

Av Emma - 8 januari 2009 00:48

- Jag kanske inte hör dig då.

Av Emma - 7 januari 2009 23:36

David&Goliath tee
Wesc Ziphood
och två par I <3 JK trosor.

Av Emma - 7 januari 2009 20:50

Nu har jag suttit på arbetsförmedlingens hemsida ett bra tag och sökt intressanta annonser. Har hittat flera stycken och skickat iväg ansökningar. Det är ett jobb som jag hoppas allra mest på, som innebär en massa resande och nytt folk.

Jag skulle till och med, om jag inte hittar något annat, kunna tänka mig att resa iväg som aupair.
I slutet av februari kommer jag ta tag i det här på allvar.
Verkligen dags att jag tar tag i mitt liv.

pz

SNS

Av Emma - 7 januari 2009 20:14

Det är rea på SNS, kommer jag kunna hålla mig?
- Don't think so!

Av Emma - 7 januari 2009 18:00

Och BC blev det..
Köpte tre par skor och den här:

Nu är det bara ett besök till Forex som fattas. Goddamnit!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards