Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 11 januari 2009 20:51

Slightly Stoopid, alla låtar.

testa!

Av Emma - 11 januari 2009 10:24

Jag är lite trött, eller lite är att underdriva.
Men nu ska jag till backen och vara pigg&fresh, får se hur länge det håller. Blir en snabbfrukost bara, sen drar jag.

dudå?

Av Emma - 11 januari 2009 01:04

Föresten!

Den rullstolsbunda mannen jag skrev om i ett tidigare inlägg, minns?
Jag har fått en liten förklaring på varför han satt mellan hyllorna och åt korv med mos. Stackarn hade fått slut på el så han satt och laddade, tog sig ingenstans.
Hur roligt är inte det?
På en skala?

Av Emma - 10 januari 2009 23:48

Jag är trött, så trött att det nästan är oförskämt.
Vi grät idag, när vi såg på Lorenzos olja. Inga lilleskutt-tårar men snyftningar och blöta kinder. Så fin film, testa den!

Var ute och gick i 65 minuter idag också, duktiga. Även om Pelle såg ut som en pensionär när han skulle demonstrera hur vi gick. Alltid nått!


Nej, ha det fint.

Av Emma - 10 januari 2009 11:07

Idag ska jag:
- Sola
- Köpa lite grejer på Ica Bommen
- Bli hämtad i Bommen
- Bli bjuden på lunch
- Gå från Ovansjö förbi Rotvik, till Bommen.
- Kolla på Lorenzos oil med chirre
- Bjuda tre bästeriter på middag

Hur det slutar visar sig, som vanligt. :)

Nu ska jag stressa lite, pz!

Av Emma - 9 januari 2009 14:54

Nu har jag varit och storhandlat och herregud vilken idioti!

Jag hinner inte mer än att komma innanför dörrarna så möter jag Ann.
- Hej Emma! titta här, någon har lagt två frallor i mitt skurvatten.
Blev jag förvånad? - Nope.


Jag går längre in i affären och ser hur en rullstolsbunden man sitter och äter korv&mos mellan hyllorna.
Hade jag jobbat där så hade jag rullat ut karln, för det är väl ett jävla oskick att sitta och äta i en mataffär!


Ytterligare lite längre in i affären får jag syn på en människa som jag inte gärna vill prata med. Det innebar genvägar och omvägar till varorna jag skulle ha. Snabba vändningar med vagnen, tvära svängar och kast. Jag måste ha sett ut som en jubelidiot.


När jag stog i kassan och packade mina varor blev det allanrop. Vilket betyder att det var tjuvar i krokarna. Inget hände, tror jag.


När jag kom ut till bilen hade ett av äggen i förpackningen jag köpt gått sönder. Perfekt ursäkt för lite äggkastning! Hoppas att ingen såg.

Av Emma - 9 januari 2009 13:12

Idag ska jag:
-  sköta veckans storhandling av mat, jag får ångest.

- skjutsa min sjuka pappa, det är klart man ställer upp på någon som alltid ställer upp tillbaka.

- till Oversea och ta en promenad.


Inget fredagsbus här inte, onej.

Av Emma - 9 januari 2009 11:28

Jag bara älskar den här reklamen, speciellt efter att Lulla återberättat den.
Skrattet han får till efter han sagt picare är så jävla underbart! ;D

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards