Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emma - 4 februari 2009 20:13

Jag ska bara packa färdigt, sedan titta på Made in Sweden och efter det måste vi åka till tågstationen. Kanske skriver ett inlägg från Arlanda inatt om jag får tråkigt.

Segla med roder! :)
pz

Av Emma - 4 februari 2009 09:21

Snart kommer Meckan och Kattis och hämtar upp mig. Då ska vi till Ica och handla hem en brakfrukost. Nybakt bröd, juice, pålägg och annat gött. :)
Sedan ska jag eventuellt en sväng till Kuben på arbetsintervju och efter det måste jag packa.

Segla med roder! pz

Av Emma - 4 februari 2009 08:51

Vi måste ha känt på oss för åtta månader sedan, att det skulle vara snorkallt i början av februari. För åtta månader sedan när vi bokade våran resa.

 Då lät det idiotiskt att åka i februari, nu känns det allt annat än idiotiskt.

Jag föreställer mig hur det kommer att bli och jag har en önskan. Jag vill återuppleva en stund liknande denna:

Det vill säga en gitarr, en djembe-trumma, ett gäng härliga människor och sång.


Det ska nog inte vara så svårt att ordna.
Hoppas jag!

Av Emma - 4 februari 2009 00:19

Det blev en heldag i Birsta med Dennis, Anna, Maria, Lucas och Liza idag. Från 14 till 20 var vi där, tiden gick väldigt fort.
Vi fikade på Waynes, åt middag på mc'donalds och småshoppade. Jag åkte iväg och skjutsade hem pappa från jobbet också.
Sedan åkte vi hem till dom i Bergeforsen och därifrån kom jag precis hem.

Ska gå och lägga mig nu för imorgon ska jag upp tidigt. Ska skjutsa pappa till jobbet 06.15 och vid 09.30 kommer Kattis och Meckan hit och hämtar mig.
När är det tänkt att jag ska ha tid att packa, tro? :p


Godnatt!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards