Alla inlägg den 1 december 2008

Av Emma - 1 december 2008 23:57

Det här är mina nyaste Adidas.

Riktigt snygga i mina ögon. Köpte dom från SNS, ett av dom ställen som tar mest tid på sig att leverera grejerna man beställt. Fast dom har störst och bäst utbud när det gäller skor.


Av Emma - 1 december 2008 17:35

Idag var det dags för första hepatit sprutan, twinrix.
Klockan 15 hade jag och min syster tid på vårdcentralen. 14 gick vi hemifrån mot Kvissleby, ångesten växte. Vi kom fram förtidigt vilket innebar ångestladdad väntan.
Jag tog en extra promenad runt kvarteret för att slippa sitta och tänka på sprutan. Jag hatar verkligen sprutor!
När vi sedan gick innanför dörrarna på vårdcentralen hörde vi musik, Bob Marley - Buffalo Soldier, för att vara exakt.
 

Buffalo soldier, dreadlock rasta:
There was a buffalo soldier in the heart of america,
Stolen from africa, brought to america,
Fighting on arrival, fighting for survival.


Var det ett tecken?

Av Emma - 1 december 2008 13:41

Mina Adidas som är designade av Missy Elliot.
Blev stannad på stan en gång av en kille som ville veta var jag hade köpt dom. Dom är köpta på Junkyard faktiskt. :)


Av Emma - 1 december 2008 13:26

Mina Reebok freestyle hi i en supergrön färg.
Reaktionerna är många när man glider i dom.
"vilka kaxiga skor du har!"
"oj, vilka ärtiga skor!"

Dom är snygga om man matchar rätt. :)

Av Emma - 1 december 2008 12:44

Här är ett par Adidas som jag användt två, kanske tre gånger sedan jag köpte dom.

Vad beror det på? - Dom är ungefär två storlekar förstora.
Vad beror det på? - Jag är tjej, skorna är snygga och var på rea.

Min tanke: - Äsch, vafan det är rea, klart jag ska köpa dom!



Är huvudet dumt får plånboken lida.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards