Alla inlägg den 3 december 2008

Av Emma - 3 december 2008 22:06

Pappa och jag övade moonwalk i vardagsrummet tidigare ikväll. Det gick sådär.
Pappa flaxade med fötterna och vevade med armarna, ändå stog han kvar på samma ställe.



Det går inte att lära gamla hundar sitta.

Av Emma - 3 december 2008 19:56

Jag har börjat blå-dricka vatten. Dricker precis som Tobbe när han dricker läsk. Sådär så det droppar om hakan och man blir tvungen att ta luftpauser för att inte drunkna.

Såhär på kvällstid känns det onödigt att lämna toaletten, skulle lika gärna kunna sitta kvar där.

 Börjar jag bli sinnessjuk?

- Man kan inte bli något man redan är, sådeså.

Av Emma - 3 december 2008 16:10

Jag älskar den här låten, lyssnar på den om och om igen just nu.

Av Emma - 3 december 2008 14:31

Jag dansade pardans när jag var liten, tog lektioner i en sliten gympasal. Till en början roades jag av det hela. Men en dag blev jag tvungen att dansa med en tjej som hade jätte långa ben, jag kallade henne långben (när hon inte hörde). Efter den lektionen vägrade jag gå dit igen.
Jag slutade dansa för att jag var tvungen att dansa med långben.


Jag försökte mig på att orientera när jag var liten också. Det gick bra ett tag, tills jag valde fel stig och blev rättad. Jag ville aldrig mer åka dit efter det, jag vägrade.


Jag spelade basket i Skönsmon när jag var liten. Det var något jag gillade jätte mycket. Till den dagen då vi skulle vara med i vår första basketcup. Våra tränare försov sig och dök inte upp på hela dagen. Så våra föräldrar fick värma upp oss och försöka få oss till rätt platser vid rätt tidpunkter. Det var ett stort kaos alltihopa, vi vann ingen match, var inte ens i närheten. Vilket egentligen inte var så konstigt eftersom det var något nytt för oss.


Jag spelade fotboll när jag var liten också. Började i 2an eller 3an och slutade i 9an. Ångrar att jag slutade, saknar fotbollen big times!

Av Emma - 3 december 2008 11:37

Idag hade jag tänkt ta en promenad, en riktigt lång promenad. Hade tänkt gå, gå och gå. Men nu har jag inte alls någon lust med det längre för det regnar. Fullkomligt öser ner! Jag bor ändå i Sundsvall, Västernorrland, lite högre krav på vädret än såhär har jag faktiskt.
Får hitta på någonting annat att göra istället, om jag inte får för mig att gå ut ändå.



Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards