Alla inlägg den 21 december 2008

Av Emma - 21 december 2008 22:30

Sollefteå idag. :) Har haft en fet dag med bästerit Meckisen och Keeytrin.
Började med att Meckis plingade på här och klev in med en julklapp till mig.
- God jul, du får inte öppna förrän på julafton!

Min bästerit som sagt.

Sedan brände vi järnet till Sollefteå, körde om nördar och skrek-sjöng. Fick även stå ut med en hel rad Bellmanhistorier.
När vi kom fram gick vi upp till Kimmen och drack en snabb kopp kaffe innan han skulle iväg på jobbet. Big size lägenhet med flera meter högt i tak.
Efter det tog vi en runda på stan där Meckisen fick välja två saker han ville ha av mig i julklapp. Det blev en kniv och en pistol som vi härjade järnet med. Sprang mellan hyllorna på Jysk och sköt på varandra, jag hade nog minst lika roligt som han. Hittade glaskulor också som vi satt på golvet och spelade med. Folk tittade lite snett på mig, jag log tillbaka.

Sedan åkte vi hem till Monke som inte var hemma, smet in bakvägen eftersom framvägen var låst. Väckte Kenna som låg och sov fast klockan nästan var 15.
Efter ett tag kom Monke hem och började laga mat åt oss, köttbullar med rosépeppar och stuvademakaroner. Svårt, svårt gott!
Efter maten blev det fika och tjejsnack på hög nivå.
Sedan blev det hemfärd. Jag försökte lära Meckisen att sjönga "Uppe på berget finns ingen polis, där kan man gå naken och släppa en fis", men det fastnade inte riktigt. Berättade massa historier för varandra, mina var sämt. Jag försökte mig på Pekka historierna men det blev bara tajkons. Tillslut blev det "det var en gång och den var sandad"-nivå på alltihopa.


Efter ett tag somnade Meckan på min arm, mysungen. :)
Följde med dom hem ett tag och skulle dricka kaffe, men deras kaffebryggare pajade så det blev bara tok men funkade hjälpligt ändå.


Har haft en fet dag, skitmysig! :)
själv då?
pz

Av Emma - 21 december 2008 09:45

Jag lever på pulsen. :)
Åker till Sollefteå över dagen, impuls.
Kommer hem ikväll om jag inte får för mig något annat.

fred ut!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards