Alla inlägg den 4 december 2008

Av Emma - 4 december 2008 23:29

Köpte en grej på Birsta city för 200 kr. Betalade med kort och köpet gick igenom.
Killen: Det ska komma ett kvitto, men det göre inte!
Jag: Nehe?
Killen: Köpet kan inte ha gått igenom, du måste dra igen.
Så jag gjorde som lassen sa, vad fan ska jag göra liksom?
Kollar internetbanken nu och ser att det dragits två gånger från mitt konto.

Jävla pissnisse!


Hur ska jag kunna bevisa det nu då?
Står ju inte på internetbanken var jag betalat det, utan bara att jag betalat det två gånger.

Av Emma - 4 december 2008 22:46

Blev hem bjuden till familjen Westin/Lundin på middag idag. Det är jag alltid sen på att tacka nej till.
Innan maten spelades det innebandy, som vanligt. Vi blev svettiga allihopa, för vi tar det verkligen på allvar där i vardagsrummet. Det är ett under att inget gått sönder, som vi skjuter hejvildt omkring oss. Jag fick ett skott i ansiktet och det sved må jag säga.
Sedan satt jag och Meckisen i soffan och myste framför Kalle Anka som gick på Barnkanalen. Han är så jävla mysig skitungen!

 Vi åt spagetti och köttfärssås med både vitlök och vitlökspulver i, grisgott!

Sedan åkte Pelle iväg till Timrå matchen, Meckan till sin mormor och jag och Kattis till Birsta för julshopping. Vi köpte 1000 värmeljus sammanlagt, 16 handdukar och julklappar som det inte ska skrivas om här. ;)

 Efter det åkte vi hem igen för några koppar kaffe. Då tittade Tessan förbi också. Vi började prata om barn och saker som hänt back in the days, så det slutade med att Kattis drog fram gamla fotoalbum.
På ett av korten var en fantomenmjölk med på ett hörn, nostalgi!


Kom nyss hem och har släpat in alla påsar ifrån bilen.
Nu ska jag lägga mig och läsa Aldrig fucka upp, sedan sova.

 oi oi

MTV

Av Emma - 4 december 2008 12:31

MTV står på med högvolym längst in i rummet.
Jag skulle kunna sitta framför den kanalen i ett helt dygn, tror jag. Har aldrig provat men jag gissar på att jag skulle klara det. 
 För där spelas bra musik. Ibland händer det att dom spelar någon dålig låt, men det är nog med flit för att man ska kunna ta en kisspaus i vetskap om att man inte missar något.

Av Emma - 4 december 2008 12:21

Mina Nike blazer mid som är köpta i Uppsala.
Det är dessa jag sliter mest. :)

Av Emma - 4 december 2008 11:27

Inatt läste jag Aldrig fucka upp tills ögonlocken blev för tunga. En oerhört bra bok det där, Jens Lapidus kan han.
Tidigare har jag läst Snabba cash, love it.
Två av få böcker som man läser tills ögonlocken väger kilon.



Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards