Alla inlägg den 17 december 2008

Av Emma - 17 december 2008 19:35

Jag var där och det var magiskt.
Hamnade som i trans, var helt inne i musiken. Och Sean, han var sjukt sexig. Kolla tjejerna också, shit.


Lätena han börjar köra efter 4min gick vi runt och skrek tills halsen inte pallade mer. Kunde inte släppa han ur tanken.

Av Emma - 17 december 2008 04:59

Kan man vara kär i en låt, så är jag det nu. Just precis nu!

Av Emma - 17 december 2008 01:03

Var som sagt till familjen Westin/Lundin ikväll. När jag kom dit och hade varit där ett tag kom Lulla ner från övervåningen.
Han: Hallå! (spände ögonen i mig)
Jag: Tjena!
Han: Vad gör du?
Jag: Dricker kaffe (helt paff)  

han fortsatte glo, sedan gick han ut och rökte. Trodde han skulle ha ihjäl mig.

Jag fick en godnattkram av min lille knatte, mysknatte. :)
Det blev en innebandymatch också, i vanlig ordning. Han och jag vann mot hans mor, också i vanlig ordning.
När knattefnatte hade gått och lagt sig åkte vi till Bommen. Gick till gravplatsen och tände ett ljus. Jag gjorde en snölykta också, fast den hade vi inget ljus till, vilket var lite synd.
Åkte hem till dårhuset sedan och kollade in deras renoverade övervåning. Grymt snygg toalett i vitt kakel och svart mosaik, svårt snyggt var det!

Efter det blev det film och kaffe, i reklampauserna var det även rökpaus. Då vi passade på att surra ännu mer skit, vi är bäst på det, vi äger! ;p

 Efter 23.30 åkte jag hem, nojigare än nojigast. Vågade knappt starta bilen för att jag fick för mig att någon monterat en bomb under den. Kollade noga i baksätet så det inte skulle sitta någon mördare där också.
Jag och hemska filmer passar inte bra ihop, har svårt att skilja på verklighet och overklighet tror jag.


pz out schlookar.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards