Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 3 december 2008 16:10

Jag älskar den här låten, lyssnar på den om och om igen just nu.

Av Emma - 3 december 2008 14:31

Jag dansade pardans när jag var liten, tog lektioner i en sliten gympasal. Till en början roades jag av det hela. Men en dag blev jag tvungen att dansa med en tjej som hade jätte långa ben, jag kallade henne långben (när hon inte hörde). Efter den lektionen vägrade jag gå dit igen.
Jag slutade dansa för att jag var tvungen att dansa med långben.


Jag försökte mig på att orientera när jag var liten också. Det gick bra ett tag, tills jag valde fel stig och blev rättad. Jag ville aldrig mer åka dit efter det, jag vägrade.


Jag spelade basket i Skönsmon när jag var liten. Det var något jag gillade jätte mycket. Till den dagen då vi skulle vara med i vår första basketcup. Våra tränare försov sig och dök inte upp på hela dagen. Så våra föräldrar fick värma upp oss och försöka få oss till rätt platser vid rätt tidpunkter. Det var ett stort kaos alltihopa, vi vann ingen match, var inte ens i närheten. Vilket egentligen inte var så konstigt eftersom det var något nytt för oss.


Jag spelade fotboll när jag var liten också. Började i 2an eller 3an och slutade i 9an. Ångrar att jag slutade, saknar fotbollen big times!

Av Emma - 3 december 2008 11:37

Idag hade jag tänkt ta en promenad, en riktigt lång promenad. Hade tänkt gå, gå och gå. Men nu har jag inte alls någon lust med det längre för det regnar. Fullkomligt öser ner! Jag bor ändå i Sundsvall, Västernorrland, lite högre krav på vädret än såhär har jag faktiskt.
Får hitta på någonting annat att göra istället, om jag inte får för mig att gå ut ändå.



Av Emma - 2 december 2008 11:28

Mina kletiga Nike air max, som borde rengöras.
Köpta från Sneakersnstuff. Riktigt retro är dom! :)

Av Emma - 2 december 2008 10:53

Mormor ringde, min älskade lille mormor.

Hon är en person som jag kommer sakna oerhört mycket när hon lämnar livet. En person som jag uppskattar alldeles för lite nu när hon är vid liv.

Jag hälsar på för sällan och ringer nästan aldrig. Ibland kan det gå månader utan att vi hörs.
Egentligen bryr jag mig mer än så om min lilla mormor, frågan är varför jag inte visar det.

 Förändringar skall ske! ;)

Av Emma - 1 december 2008 23:57

Det här är mina nyaste Adidas.

Riktigt snygga i mina ögon. Köpte dom från SNS, ett av dom ställen som tar mest tid på sig att leverera grejerna man beställt. Fast dom har störst och bäst utbud när det gäller skor.


Av Emma - 1 december 2008 17:35

Idag var det dags för första hepatit sprutan, twinrix.
Klockan 15 hade jag och min syster tid på vårdcentralen. 14 gick vi hemifrån mot Kvissleby, ångesten växte. Vi kom fram förtidigt vilket innebar ångestladdad väntan.
Jag tog en extra promenad runt kvarteret för att slippa sitta och tänka på sprutan. Jag hatar verkligen sprutor!
När vi sedan gick innanför dörrarna på vårdcentralen hörde vi musik, Bob Marley - Buffalo Soldier, för att vara exakt.
 

Buffalo soldier, dreadlock rasta:
There was a buffalo soldier in the heart of america,
Stolen from africa, brought to america,
Fighting on arrival, fighting for survival.


Var det ett tecken?

Av Emma - 1 december 2008 13:41

Mina Adidas som är designade av Missy Elliot.
Blev stannad på stan en gång av en kille som ville veta var jag hade köpt dom. Dom är köpta på Junkyard faktiskt. :)


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards