Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 12 december 2008 14:35

Hur fet som helst! Jag blir alldeles lycklig när jag hör något dylikt.

My new favourite thing to do
Is wasting my time on a bum like you


Sedan måste ni testa Hemmalaget's remix av Min click.

Av Emma - 12 december 2008 14:14

 

Det sitter fast en låt i mitt huvud, den upprepas om och om igen. Jag tror inte jag är ensam om det, är nästan säker på det. Vet två, eller iallafall en till som har samma problem som mig.


Av Emma - 12 december 2008 14:04

Nyss har jag hjälpt mamma att skotta snö ute på våran gård.
Jag kommer närmare och närmare plus för varje dag som passerar.
Snart borde jag väl kunna räkna med att få en Audi S3 av mina föräldrar?
Har bakat två gånger och skottat snö, alltså helt klart värd en bil i julklapp.

Av Emma - 11 december 2008 23:03

Idag har jag krigat för 200kr som entré Sundsvall hade snott av mig. Fick åka två gånger till Birsta för att få dom där jävla pengarna. Kostade mig alltså nästan 200 för att få tillbaka mina 200kr.
Vad ni än gör, betala aldrig med kort i informations disken på BC.


Har hängt med Kattis och Meckan ikväll, bara kaos.
orkar inte skriva.
pz

Av Emma - 10 december 2008 15:51

Fiol-tjejen kan ju gå hem om hon inte tänker göra bättre ifrån sig än sådär.
Och efter 3min flippar en av blåskillarna ur, så jävla roligt att se.
Låten brukar vara bra men här har dom inte lyckats speciellt bra. Det är bara dom första 30sekundrarna som tilltalar mig.

Av Emma - 10 december 2008 14:49

Idag har jag bakat igen, den här gången blev det kanelbullar.
Jag bakar inte för att det är roligt, för just nu är det faktiskt inte alls speciellt kul. Jag bakar för att samla poäng hos mamma och pappa. Jag försöker ta mig från minus till plus.
Drar alla julklappsköpande människor medhårs, smörar och ler bedjande såhär i juletider.

- Snällarå!


Lyssnar på: Cornelis Vreeswijk - Somliga går med trasiga skor

Av Emma - 9 december 2008 23:25

Var till Banjoland ikväll och hälsade på Anette, Liza, Maria och Lukas.
Påväg dit tävlade jag med en skitsnygg Audi och en översnöad bil på e4an. Rött, fortfarande rött, lite till rött, gult och gasen i botten. :) Jag körde passutten, en gammal diesel så det var klart Audin piskade mig. Men inte snöbilen som var så snöig att det var svårt att avgöra om det ens var en bil.

Ready, steady, go!

Av Emma - 9 december 2008 15:35

Jag har bakat lite bondkakor idag.


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards