Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 8 december 2008 23:46

Min köra-bil-favorit-låt. :)

Av Emma - 8 december 2008 23:33

Kom nyss hem ifrån familjen-mätt. Vi har suttit och skrivit en inköpslista inför juldagen, då vi åker bort i 3dagar. Vi är åttapers och familjen-mätt räknade med att vi skulle behöva 70st grillkorvar&bröd, 4 falukorvsringar, 4 gurkor, 4 fläskfilér, minst 7 liter mjölk, 2 kaffepaket, 2,5kg strips, 2 smörpaket, otroliga mängder bröd i alla valörer, flera kilo potatis, 2 räksallad, 2 gurksallad och en sjuhelvetes massa mer.

Vi kommer få ryggskott av att bara bära matkassarna så vi kan lika gärna ställa in resan.

Det är ett under att ingen av dom är överviktig, som dom skottar i sig mat, herregud!

Av Emma - 8 december 2008 19:23

Jag har tvättat mina kläder och städat idag. Upptäckte att jag har tre par gråa mjukisbyxor, tre fucking par som ser nästan likadana ut.

What in the but?


Kom att tänka på en kille som gick på samma fritids som mig. Han hade alltid gröna strumpor på sig, varje dag. Vi retade honom, sa att han var äcklig och luktade illa. Vi tog hans glasögon och sprang, satt fingeravtryck på glaset och lämnade sedan igen dom. Han gick alltid i en dimma av fetfläckar efter våra fingrar. Vi lipade åt honom, gjorde fula grimascher och var riktigt jävliga.
Till en dag då tanken slog oss, "Men, han kanske bara har flera par likadana strumpor?"

Efter den dagen sa vi aldrig ett ont ord om honom. För plötsligt var det han som kunde reta oss, för att vi varit så jädra korkade.

Av Emma - 8 december 2008 12:21

Jag är fattig som en kyrkoråtta.

Har inte haft såhär lite pengar på evigheter. Så nu känner jag mig mindre värd än vanligt. Fyller plånboken med kvitton så det inte ska märkas att den är tom.
Inte ens Sasha Mesic skulle vilja ha mig.

Av Emma - 7 december 2008 17:18

Jag och Anette hos henne.

Jag lånade en mössa som fick följa med på krogen.

Vi skrev "I don't wanna work today" på alla bilar vi gick förbi.

Käkade på Max när Olles hade stängt.

Vi drog upp drinkmix i näsan också, fråga mig inte varför.

Var en sjukt rolig kväll men dagen efter var inte speciellt kul. ;p

Av Emma - 6 december 2008 17:59

Jag filmar Anette och Liza på fyllen.
Skit dålig kvalitet eftersom jag har min gamla mobil, gammal som gatan är den till och med. ;p
Hade skit roligt igår, det har jag iofs alltid med Anette! :)

Av Emma - 6 december 2008 17:27

Uppdaterar när jag mår bättre!
Är något fruktansvärt bakfull, har blyluva som pappa brukar säga.

Av Emma - 5 december 2008 15:08

Jag krockade nästan idag, igår också.
Jag vet inte vad det säger om mig, men jag tycker personligen det säger mer om dom andra lassarna på sveriges vägar.
Igår svängde en lasse ut skit tight framför mig.
Idag bytte en annan lasse fil mitt i en korsning, också skit tight.

Det är sånna gånger man blir så chockad så man glömmer bort att tuta och peka fuck you. Jag brukar vara rätt bra på det annars, men inte när det verkligen är befogat.


Jag fick knuffa en volvo från stan till Njurunda förut idag också. Den lille gynnaren låg och körde 60 på 70väg och det om något driver mig till vansinne. Vid sånna tillfällen lägger jag mig skit nära och fläskar på med hellyset i arslet på dom. Då ska ni se, då blir det fart på dom lilla jävlarna. ;)


Nu ska jag åka och hämta pappa i Timrå, watch out såskoppar!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards