Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 24 december 2008 23:57

Kunde inte låta bli, den är beställd nu. :)

 Triwa by Tritoni

Av Emma - 24 december 2008 22:48

Impa kommer in efter en rökpaus.
Han: vet ni vad jag såg?
Vi: Nej, vadå?
Han: Det var en gubbe som gick förbi ute på vägen. Han hade reflexväst OCH pannlampa, sen hade han en hund med sele som också hade reflex. Fan vet om det var reflex bak på pannlampan också.
Vi: Hahahah
Han: Jag har fan inte hämtat mig än.

Av Emma - 24 december 2008 22:15

What a day!


Av Meckan fick jag 6st Norrlands guld och en påse micropopcorn. Alltså ingredienserna till en mys- eller feztkväll. :) Inte alla som får det av en 6åring. Puss på han!


Av mormor och morfar fick jag två dvd-filmer, en check på tiotusenkronor och en hundralapp. :) Me waan fi love em long time!


Av mamma och pappa fick jag tvåtusenkronor, böcker, Cornelis plattor, eltandborste, godis, minneskort till kameran, sängkläder, singstar skiva och sånt.

Av syrran fick jag alkohol, snapsglas och en snaps&drink bok.


Av Impa fick jag 500kr, nästan genant att ta emot eftersom inte jag köpt något till honom.


Vi har skottat i oss mat idag, otroligt mängder. Jag älskar julmat! Blev några nubbar till maten, gött förutom att det smakade en aning laktris, jag avskyr laktris. Sedan till kaffet bjöd jag på Baileys, blev några sånna också. Är rätt varm i kläderna nu!
Var grymt pepp på att åka till stan och gå på Skepparn med Anette ikväll. Men jag hittade ingen skjuts och taxi kändes för dyrt så jag blir hemma. Ska packa inför morgon dagen, vore en bra idé iallafall. Frågan är hur bra det blir, när man är på draget som en annan.

pz

Av Emma - 24 december 2008 12:47

- Det vare råeste!

Den här dagen kan bli precis hur rolig som helst. :)

Av Emma - 23 december 2008 19:38

Nu har farbror Impa kommit hit med sin hund. Dom ska sova kvar här någon natt.
Bröderna Lindberg, herregud! :)
- stig fram, stig fram!
Bara att se dom två samtidigt får mig att skratta.


Vri bårdi böxan!
=Vrid ur byxorna!
Dom pratar grov norrländska, endel ord är helt omöjliga att förstå.

Av Emma - 23 december 2008 12:27

Har ni hört Gorilla Zoe - I kissed a girl (freestyle)?
Inte, testa den!
Finns på thesoullounge.

Av Emma - 23 december 2008 09:02

Av Emma - 23 december 2008 08:17

Lön idag, fick mer än jag trodde att jag skulle få.
Mellandagsrean, räkna med mig! :)

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards