Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 30 december 2008 07:57

Nu har jag varit och fått sista sprutan! :) Känns som att jag lärt mig att hantera min sprutnoja faktiskt. Weak as I am!

Ska försöka tvinga iväg pappa till systemet åt mig idag. Vet inte vad jag ska hitta på på nyår än, lutar åt att jag blir hemma med mamma och pappa. Det är alltid mysigast!
Hade hemskt gärna viljat åka härifrån som alla andra har gjort, men det är lite sent påtänkt.


Ska till banken idag också och fixa in julklappspengarna på mitt konto. :)
Nu ska jag rosta mackor och momsa.
pz

Av Emma - 29 december 2008 19:05

Igår tog jag med mig Meckan till Bredsand för att köpa pizza, medan Kattis tvättade kläder och städade i deras hus. För att sysselsätta honom fick han låna min mobil att köra rally med.
Jag: Du får låna den, men jag kan inte hjälpa dig för jag måste titta på vägen.
Efter 30 sek..
Meckan: Hur gör man nu?


När vi åkte tillbaka från Bredsand fick han för sig att knäppa kort. Fast istället för kort blev det en film, som sötisen råkade skicka till okänd mottagare.
Meckan: OJ, det kom det upp ett brev!

Då tog jag av honom mobilen också pratade vi lite om poliser istället. :)


Min bästerit.


Meckisen: Kom in nu!
Kattis (hans mamma): Jag kommer snart.
Meckisen: Men inte du, jag menar Emma!

Av Emma - 29 december 2008 18:39

Idag har jag köpt ett nytt täcke på hemtex. Kunde inte gå förbi det efter jag kännt på det. Alla förpackade täcken av den sorten var slut så jag fick köpa skylttäcket. Men lika glad är jag för det! ;p
Hade tänkt köpa lite kläder också men jag hittade ingenting, inte ens ett par skor. Så nu ska jag Junkyard-frossa och förhoppningsvis trycka ner sidan innan jag handlat upp allt för mycket pengar.


Imorgon ska jag och Malin till vårdcentralen och ta den sista sprutan inför resan, som är om 38 dagar. Vi betalade hela kalaset igår, så nu är det bara att vänta och låta dagarna gå.


Jag har blivit förälskad i Anouk - Nobodys wife, har fått för mig att det låter skit bra när jag sjunger till den. Japan-varning förmodligen men det skiter jag i, ingen som hör nu ändå för volymen är maxad.

Av Emma - 29 december 2008 02:56

Fick en länk av Liza. :) såå skön!

Av Emma - 29 december 2008 02:39

- Bjuder du på ett verk?

- Haha pointers!


- Ska ni på någon mack?
- Vadårå?
- Jag behöver mer verk.


- Snart äre Sveggan!
- Haha ja
- Sveggan by night

- Vad är Sveggan?
- Men Sveg, pucko.
- Jaaha, jag trodde det var ett solo i låten som du kallade för det.

Av Emma - 28 december 2008 22:48

Jag och Kattis körde järnet till vindarna viskar mitt namn på singstar.
Lulla: Har du hört Pelle?
Pelle: Vadå?
Lulla: Dom låter precis som japanen i singalong.

Av Emma - 28 december 2008 21:35

Tanken är svindlande, framför mig gapar en avgrund.
Hela mitt väsen gör uppror och vill säga nej.
Frågan är väckt och nu darrar min själ innför svaret.
Att du inte finns till, fast jag trodde på dig.

Du måste finnas, du måste.

Av Emma - 25 december 2008 00:36

Jag har haft röda naglar hela dagen. Passar inte alls i det, men det bjuder jag på. Något rött var jag ju tvungen att ha, liksom. 
När jag tittar på händerna ser jag naglar som borde tillhöra en 60+are, det känns inte okej.
På andra kan det vara snyggt, men inte på mig.
Absolut inte på mig.


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards