Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 21 december 2008 09:45

Jag lever på pulsen. :)
Åker till Sollefteå över dagen, impuls.
Kommer hem ikväll om jag inte får för mig något annat.

fred ut!

Av Emma - 20 december 2008 02:43

Hej!
Hallå hejsan!
Det var inte igår du.
Ne inte förrgår heller.
Jaså du är här i krokarna?
Jodu, det ser vällan så ut va?
Jovisst, hur kommer det sig då?
Jo, du förstrår en måste ju få lite luft.
jasså, ja-ja-aaa, hur är det annars då?
Huvudet upp och fötterna ner, med du?
Du förstår jag har fått sån värk i lederna härom sistens.
Har du det? Det låter ju beklagligt.
Ja, jag har provat sånna här piller men det blir ingen skillnad.
nähä, nä-nä-näää.
Igår var jag till läkarn, ååh gud så trevlig hon är.
Jaså, ja-ja-jaa. vem går du till då?
Gunbritt, du vet den där flamman med rött hår?

Ja, ja, jasså hon ja.
Ja, visst förstår du.

Nej nu måste jag rusa serru.

Ja, jo jag med, har inte hela dagen på mig.

men hälsa med dig!
ja, ja, ja, du med.
Hejdå, hejdå, hejdå.
hej, hej, hej!

Av Emma - 18 december 2008 21:38

Jag vet att du ljuger och det spelar ingen roll längre. Tänker låta dig hållas, förstöra allt du har. För tids nog kommer det fram, så är det alltid.
Jag vet inte om du någonsin talat sanning, det kommer jag aldrig få veta heller. Just nu rör det mig inte i ryggen, har så mycket annat att tänka på. Fast ibland blir jag påmind, stunder som denna, och då kan jag inte låta bli att känna efter. Det känns faktiskt, även om du aldrig betytt mer än ynkligt lite för mig.
Tack för kaffet iallafall!

Av Emma - 18 december 2008 14:59

Av Emma - 18 december 2008 14:15


Titta vad sött! :)

Av Emma - 18 december 2008 14:07

Nu har jag städat, det glänser och luktar fräscht överallt. :) freshmode!
Snart ska jag åka och sola på Brunos. Känner mig riktigt blek och glåmig nu, måste ändra på det.

För idag är det freshmode! ;D haha

Av Emma - 17 december 2008 19:35

Jag var där och det var magiskt.
Hamnade som i trans, var helt inne i musiken. Och Sean, han var sjukt sexig. Kolla tjejerna också, shit.


Lätena han börjar köra efter 4min gick vi runt och skrek tills halsen inte pallade mer. Kunde inte släppa han ur tanken.

Av Emma - 17 december 2008 04:59

Kan man vara kär i en låt, så är jag det nu. Just precis nu!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards